Перспективи релігієзнавства у XXI столітті
Ключові слова:
phenomenology, hermeneutics, communicative pragmatics, religious studiesАнотація
***Посилання
Caputo J. Radical Hermeneutics. Repetition, Deconstruction, and the Hermeneutic Project. — Indianapolis: Indiana University Press, 1997. — 314 p.
Manoussakis J.P. God After Metaphysics: A Theological Aesthetic. — Bloomington & Indianapolis: Indiana UP, 2007. — 213 p.
Milbank J. Postmodern Critical Augustianism: A short Summa in Forty-two Responses to Unasked Questions» // Modern Theology — 1991. — 7:3 April. — P. 265—278.
Milbank J. The Programme of Radical Orthodoxy // Laurence P. Hemming (ed.) Radical Orthodoxy? A Catholic Enquiry. — Burlington, VT: Ashgate, 2000. — P. 33—45.
Milbank J. Theology and Social Theory. Beyond Secular Reason. Second Edition. — Oxford: Blackwell Bublishing, 2006. — 442 p.
Milbank J., Pickstock C., Ward G. Radical Orthodoxy. A new theology. — London, New York: Routledge, 1999. — 285 p.
Shakespeare S. Radical Orthodoxy. A Critical Introduction. — London: SPCK, 2007. — 186 p.
Ward G. The Postmodern God. A Theological Reader. — Oxford: Blackwell Publisher: 2007. — 355 p.
Анри М. Феноменология жизни // Логос №3 (82), 2011. — С. 172—185.
Ванхузер К. Искусство понимания текста. Литературоведческая этика и толкование Писания. — Черкассы: Коллоквиум, 2007. — 695 с.
Ваттимо Дж. После христианства. — М.: Три квадрата, 2007. — 172 с.
Габермас Ю. Постметафізичне мислення. — К.: Дух і літера, 2011. — 280 с.
Жирар Р. Козел Отпущения. — СПб.: Издательство Ивана Лимбаха, 2010. — 334 с.
Жирар Р. Насилие и религия: причины или следствия // Логос. Религия сегодня. — 2008. — № 4 (67). — Химки: Типография «Момент», s. a. — С. 129—139.
Жирар Р. Насилие и священное. — М.: Новое литературное обозрение, 2010. — 428 с.
Капуто Дж. Как секулярный мир стал постсекулярным // Логос. Постсекулярная философия. — 2011. — № 3 (82). — М.: Типография «Наука». — С. 186—205.
Кебуладзе В. Феноменологія досвіду. — К.: Дух і Літера, 2011. — 280 с.
Кирсберг И.В. Феноменология жизни. Ветхий Завет и первые христиане. — М.: Древлехранилище, 2003. — 172 с.
Красников А.Н. Методологические проблемы религиоведения. — М.: Академический проект, 2007. — 239 с.
Кырлежев А. Постсекулярное: краткая интерпретация // Логос. Постсекулярная философия. — 2011. — № 3 (82). — М.: Типография «Наука». — С. 100—106.
Марион Ж.-Л. «Я сам для себя стал великим вопрошателем» — привилегия знания // Логос. Современная французская мысль. — 2011 — № 1 (80). — Химки: Типография «Момент». — С. 54—75.
Марион Ж.-Л. Метафизика и феноменология — на смену теологии // Логос. Постсекулярная философия. — 2011 — № 3 (82). — М.: Типография «Наука». — С. 124—143.
Нибур Р. Почему Церковь не стоит на позициях пацифизма? // Скворцов Л.В. (гл. ред.) Христос и культура. Избранные труды Ричарда Нибура и Райнхольда Нибура. — М.: Юрист, 1996. — С. 514—532.
Смит Дж. Церковь и постмодернизм. Как найти место в церкви Лиотару, Фуко и Деррида? — Черкассы: Коллоквиум, 2012. — 209 с.
Соболева М.Е. Философия как «критика языка» в Германии. — СПб.: Издательство Санкт-Петербургского университета, 2005. — 412 с.
Соловий Р. Богословие появляющейся церкви: постмодернистская эпистемология и интерпретация писания // Богословские размышлении — 2010 — Вып. 11. — Одесса: ЕААА, 2010. — С. 55—75.
Тиссельтон Э. Герменевтика. — Черкассы: Коллоквиум, 2011. — 409 с.
Узланер Д. Введение в постсекулярную философию // Логос. Постсекулярная философия. — 2011. — №3 (82). — М.: Типография «Наука», s. a. — С. 3—32.
Филоненко А. Богословие общения и евхаристическая антропология // Вісник Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. — 2010. — № 904. — (Серія: Теорія культури і філософія науки; Спецвипуск 1: «Койнонія». Філософія Іншого
та богослов’я спілкування). — С. 175—189.
Харт Д. Красота бесконечного. Эстетика христианской истины / Пер. с англ. А. Лукьянова. — М.: ББИ, 2010. — XVIII, 673 c.
Чорноморець Ю. Евристичний потенціал теологічного проекту Г.У. фон Бальтазара // Філософська думка: Науково-теоретичний часопис. — 2012, № 4 / Попович, Мирослав (гол. ред.) / Пролеєв, Сергій (гол. ред.). — К.: Інститут філософії НАН України, 2012. — С. 83—93.
Чорноморець Ю.П. Легітимізація теології як науки в пострадянському православному ландшафті // Філософська думка/Sententiae : Спецвипуск № 2 (2011) «Теологія і філософія релігії». — Вінниця: ВДТУ, 2012. — С. 7—14.
Чорноморець Ю.П. Майбутнє філософії релігії // Українське релігієзнавство: Бюлетень Української Асоціації релігієзнавців і Відділення релігієзнавства Інституту філософії НАНУ. — № 64. — 2012. — С. 124—133.
Чорноморець Ю.П. Новітні тенденції у православній теології // Інтелект. Особистість. Цивілізація: темат. зб. наук. пр. із соц.-філос. проблематики. Вип. 10 / голов. ред. О.О. Шубін. — Донецьк: ДонНУЕТ, 2012. — С. 177—185.
Чорноморець Ю.П. Православна теологія на шляху до нової парадигми // Філософська думка / Sententiae : Спецвипуск № 3 (2012) «Християнська теологія і сучасна філософія». — Вінниця: ВДТУ, 2013. — С. 74—88.
Чорноморець Ю.П. Теологічне повернення до традиції на початку третього тисячоліття як шлях відкритості та діалогу // Філософська думка-Sententiae: Спецвипуск № 3 (2012) «Християнська теологія і сучасна філософія». — Вінниця: ВДТУ, 2013. — С. 8—14.
Щипков Д.А. «Радикальная Ортодоксия»: Критический анализ. — Дисс. … канд. филос. н. — Санкт-Петербург, 2004. — 221 с.
Manoussakis J.P. God After Metaphysics: A Theological Aesthetic. — Bloomington & Indianapolis: Indiana UP, 2007. — 213 p.
Milbank J. Postmodern Critical Augustianism: A short Summa in Forty-two Responses to Unasked Questions» // Modern Theology — 1991. — 7:3 April. — P. 265—278.
Milbank J. The Programme of Radical Orthodoxy // Laurence P. Hemming (ed.) Radical Orthodoxy? A Catholic Enquiry. — Burlington, VT: Ashgate, 2000. — P. 33—45.
Milbank J. Theology and Social Theory. Beyond Secular Reason. Second Edition. — Oxford: Blackwell Bublishing, 2006. — 442 p.
Milbank J., Pickstock C., Ward G. Radical Orthodoxy. A new theology. — London, New York: Routledge, 1999. — 285 p.
Shakespeare S. Radical Orthodoxy. A Critical Introduction. — London: SPCK, 2007. — 186 p.
Ward G. The Postmodern God. A Theological Reader. — Oxford: Blackwell Publisher: 2007. — 355 p.
Анри М. Феноменология жизни // Логос №3 (82), 2011. — С. 172—185.
Ванхузер К. Искусство понимания текста. Литературоведческая этика и толкование Писания. — Черкассы: Коллоквиум, 2007. — 695 с.
Ваттимо Дж. После христианства. — М.: Три квадрата, 2007. — 172 с.
Габермас Ю. Постметафізичне мислення. — К.: Дух і літера, 2011. — 280 с.
Жирар Р. Козел Отпущения. — СПб.: Издательство Ивана Лимбаха, 2010. — 334 с.
Жирар Р. Насилие и религия: причины или следствия // Логос. Религия сегодня. — 2008. — № 4 (67). — Химки: Типография «Момент», s. a. — С. 129—139.
Жирар Р. Насилие и священное. — М.: Новое литературное обозрение, 2010. — 428 с.
Капуто Дж. Как секулярный мир стал постсекулярным // Логос. Постсекулярная философия. — 2011. — № 3 (82). — М.: Типография «Наука». — С. 186—205.
Кебуладзе В. Феноменологія досвіду. — К.: Дух і Літера, 2011. — 280 с.
Кирсберг И.В. Феноменология жизни. Ветхий Завет и первые христиане. — М.: Древлехранилище, 2003. — 172 с.
Красников А.Н. Методологические проблемы религиоведения. — М.: Академический проект, 2007. — 239 с.
Кырлежев А. Постсекулярное: краткая интерпретация // Логос. Постсекулярная философия. — 2011. — № 3 (82). — М.: Типография «Наука». — С. 100—106.
Марион Ж.-Л. «Я сам для себя стал великим вопрошателем» — привилегия знания // Логос. Современная французская мысль. — 2011 — № 1 (80). — Химки: Типография «Момент». — С. 54—75.
Марион Ж.-Л. Метафизика и феноменология — на смену теологии // Логос. Постсекулярная философия. — 2011 — № 3 (82). — М.: Типография «Наука». — С. 124—143.
Нибур Р. Почему Церковь не стоит на позициях пацифизма? // Скворцов Л.В. (гл. ред.) Христос и культура. Избранные труды Ричарда Нибура и Райнхольда Нибура. — М.: Юрист, 1996. — С. 514—532.
Смит Дж. Церковь и постмодернизм. Как найти место в церкви Лиотару, Фуко и Деррида? — Черкассы: Коллоквиум, 2012. — 209 с.
Соболева М.Е. Философия как «критика языка» в Германии. — СПб.: Издательство Санкт-Петербургского университета, 2005. — 412 с.
Соловий Р. Богословие появляющейся церкви: постмодернистская эпистемология и интерпретация писания // Богословские размышлении — 2010 — Вып. 11. — Одесса: ЕААА, 2010. — С. 55—75.
Тиссельтон Э. Герменевтика. — Черкассы: Коллоквиум, 2011. — 409 с.
Узланер Д. Введение в постсекулярную философию // Логос. Постсекулярная философия. — 2011. — №3 (82). — М.: Типография «Наука», s. a. — С. 3—32.
Филоненко А. Богословие общения и евхаристическая антропология // Вісник Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. — 2010. — № 904. — (Серія: Теорія культури і філософія науки; Спецвипуск 1: «Койнонія». Філософія Іншого
та богослов’я спілкування). — С. 175—189.
Харт Д. Красота бесконечного. Эстетика христианской истины / Пер. с англ. А. Лукьянова. — М.: ББИ, 2010. — XVIII, 673 c.
Чорноморець Ю. Евристичний потенціал теологічного проекту Г.У. фон Бальтазара // Філософська думка: Науково-теоретичний часопис. — 2012, № 4 / Попович, Мирослав (гол. ред.) / Пролеєв, Сергій (гол. ред.). — К.: Інститут філософії НАН України, 2012. — С. 83—93.
Чорноморець Ю.П. Легітимізація теології як науки в пострадянському православному ландшафті // Філософська думка/Sententiae : Спецвипуск № 2 (2011) «Теологія і філософія релігії». — Вінниця: ВДТУ, 2012. — С. 7—14.
Чорноморець Ю.П. Майбутнє філософії релігії // Українське релігієзнавство: Бюлетень Української Асоціації релігієзнавців і Відділення релігієзнавства Інституту філософії НАНУ. — № 64. — 2012. — С. 124—133.
Чорноморець Ю.П. Новітні тенденції у православній теології // Інтелект. Особистість. Цивілізація: темат. зб. наук. пр. із соц.-філос. проблематики. Вип. 10 / голов. ред. О.О. Шубін. — Донецьк: ДонНУЕТ, 2012. — С. 177—185.
Чорноморець Ю.П. Православна теологія на шляху до нової парадигми // Філософська думка / Sententiae : Спецвипуск № 3 (2012) «Християнська теологія і сучасна філософія». — Вінниця: ВДТУ, 2013. — С. 74—88.
Чорноморець Ю.П. Теологічне повернення до традиції на початку третього тисячоліття як шлях відкритості та діалогу // Філософська думка-Sententiae: Спецвипуск № 3 (2012) «Християнська теологія і сучасна філософія». — Вінниця: ВДТУ, 2013. — С. 8—14.
Щипков Д.А. «Радикальная Ортодоксия»: Критический анализ. — Дисс. … канд. филос. н. — Санкт-Петербург, 2004. — 221 с.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 170
Переглядів анотації: 236
Опубліковано
2017-05-12
Як цитувати
Chornomorets, Y. (2017). Перспективи релігієзнавства у XXI столітті. Філософська думка, (3), 39–54. вилучено із https://dumka.philosophy.ua/index.php/fd/article/view/217
Номер
Розділ
СТАТТІ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з наступними умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, так як це може привести до продуктивних обмінів, а також скорішого і ширшого цитування опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).