Мрії про теологію та реальність християнства (пер. з англ. К. Зорі)

Автор(и)

  • Wouter Jacobus Hanegraaff Амстердамський університет

Ключові слова:

Christian theology, self-perception of Christianity, heretical movements, “orthodox” churches, “folklore magic”, syncretic Christian spiritualties

Анотація

***

Біографія автора

Wouter Jacobus Hanegraaff, Амстердамський університет

доктор наук, професор кафедри Історії філософії герметизму та споріднених течій , президент Європейської асоціації дослідження західного езотеризму (ESSWE). Член Нідерландської королівської академії наук (KNAW)

Посилання

Agrippa C. De occulta philosophia libri tres / V. Compagni (ed.). — Leiden; New York; Cologne, s.a.

Ahern G. Sun at Midnight. The Rudolf Steiner Movement and the Western Esoteric Tradition. — Wellingborough, 1984.

Allen C. Is nothing Sacred? Casting out the Gods from Religious Studies // Lingua France. — 1996. — 6. — P. 30—40.

Asad T. The Construction of Religion as an Anthropological Category // Genealogies of Religion: Discipline and Reasons of Power in Christianity and Islam, — Baltimore, MD; London, 1993 — P. 27—54.

Bakhuizen van den Brink J.N. Handboek der kerkgeschiedenis. — The Hague, 1965—1968. — Vol. 1.

Bednarowski M.F. New Religions and the Theological Imagination in America. — Bloomington, IN, 1989.

Berger P. The Heretical Imperative: Contemporary Possibilities of Religious Affirmation. — Garden City, NY, 1979.

Bossy J. Christianity in the West 1400—1700. — Oxford, 1985.

Brooke R., Brooke C. Popular Religion in the Middle Ages: Western Europe 1000—1300. — London, 1984.

Brown M.F. The Channeling Zone. American Spirituality in an Anxious Age. — Cambridge, MA; London, 1997.

Campbell B.F. Ancient Wisdom Revived. A History of the Theosophical Movement. — Berkeley, CA; Los Angeles; London, 1980.

Campbell J. Myths to Live by. — New York, 1972.

Carroll M.P. The Cult of the Virgin Mary. Psychological Origins — Princeton, NJ, 1986.

Chidester D. Christianity: A Global History. — San Francisco, CA, 2000.

Curtius E.R. Europäische Literatur und lateinisches Mittelalter — Bern; München, 1948. — S. 323—329.

Dan J. The Christian Kabbalah. Jewish Mystical Books and their Christian Interpreters. — Cambridge, MA, 1997.

Dekker G., De Hart J., Peters J. God in Nederland 1966—1996. — Amsterdam, 1997.

Edighoffer R. Rose-Croix et société idéale selon Johann Valentin Andraea, 2 Vols. — Neuillysur-Seine, 1981/1987.

Ellwood R. Theosophy. A Modern Expression of the Wisdom of the Ages. — Wheaton, IL; Madras; London, 1986.

Fanger C. Conjuring Spirits: Texts and Traditions of Medieval Ritual Magic. — Sutton, 1998.

Farmer S.A. Syncretism in the West: Pico's 900 Theses (1486) // The Evolution of Traditional Religious and Philosophical Systems. — Tempe, 1989.

Garmening D. Superstitio. Überliefrungs- und theoriegegeschlichtlichte Untersuchen zur kirchlichtheologischen
Aberglaubensliteratur des Mittelalters — Berlin, 1979.

Geertz C. Religion as a Cultural System // M. Banton (ed,). Anthropological Approaches to the Study of Religion. — London, 1966. — P. 1—46.

Hakl H.T. Der Verborgene Geist von Eranos. Unbekannte Begegnugen von Wissenschaft und Esoterik. Ein alternative Geistesgeschichte des 20. Jahrhunderts. — Bretten, 2001.

Hanegraaff W.J. Beyond the Yates Paradigm. The Study of Western Esotericism between Counter culture and New Complexity // Aries, 1 (2001). — P. 5—37.

Hanegraaff W.J. Christlijke Spiritualitet en New Age // Utrechtse Theologische Reeks, 36. — Utrecht, 1997. — P. 26.

Hanegraaff W.J. Defining Religion in Spite of History // The Pragmatics of Defining Religion. Contexts, Concepts & Contests / Ed. by J.G. Platvoet, A.L. Molenduk. — Leiden; Boston; Keulen, 1999a. — P. 337—378.

Hanegraaff W.J. Empirical Method in the Study of Esotericism // Method and Theory in the Study of Religion, 7 (1995). — P. 99—129.

Hanegraaff W.J. How Magic Survived the Disenchantment of the World // Religion 33 (2003). — P. 357—380.

Hanegraaff W.J. New Age Religion and Western Culture: Esotericism in the Mirror of Secular Thought (Studies in the History of Religions: Numen Book Series, 72). — Leiden; Brill, 1996.

Hanegraaff W.J. New Age Religion and Secularization // Numen 47 (2000). — P. 5—37.

Hanegraaf W.J. New Age Spiritualities as Secular Religion. A Historian's Perspective // Social Compass 46 (1999b). — P. 145—160.

Hanegraaf, W.J. Some Remarks on the Study of Western Esotericism // Theosophical History 7 (1999c). — P. 223—232.

Hanegraaff W.J. The Study of Western Esotericism: New Approaches to Christian and Secular Culture // New Approaches to the Study of Religion / Ed. by P. Anters, A.W. Geertz, R. Warne. — Berlin; New York, 2004.

Kieckhefer R. Magic in the Middle Ages. — Cambridge, 1989.

Lopez D. Buddhism in Practice. — Princeton, NJ, 1995.

Lucas P.C. The New Age Movement and the Pentecostal/Charismatic Revival. Distinct yet Parallel Phases of a Fourth Great Awakening? // Perspectives on the New Ages / Ed. by J. Lewis, J.G. Melton. — Albany, NY, 1992. — P. 189—211.

McCutcheon R.T. Critics not Caretakers. Redescribing the Public Study of Religion. — Albany, NY, 2001.

Morgan D. Visual Piety. A History and Theory of Popular Religious Images. — Berkely, CA; Los Angeles; London, 1989.

Muir E. Ritual in Early Modern Europe. — Cambridge, 1997.

Neugebauer-Wölk M. Esoterik in der frühen Neuzeit. Zum Paradigma der Religionsgeschich te zwischen Mittelalter und Moderne // Zeitschrift für historische Forschung, 27 (2000). — S. 321—364.

Platvoet J.G. Het religionisme beleden en bestreden, Recente ontwikkelingen in de angelsakische godsdienstwetenschap // Nederlands Theologisch Tijdschrift, 48 (1994). — S. 22—38.

Samuel E.G. Civilized Shamans. Buddhism in Tibetan Societies. — Washington; London, 1993.

Secret F. Les kabbalistes chrétiens de la Renaissance. — Milan; Neuilly-sur-Seine, 1964.

Smart N. The Phenomenon of Christianity. — London, 1979.

Smith J.Z. The Bare Facts of Ritual // Imagining Religion. From Babylon to Jonestown. — Chicago, IL; London, 1982. — Р. 53—65.

Stausberg M. Faszination Zarathustra. Zoroaster und die Europäische Religiongeschichte der frühen Neuzeit. — Berlin; New York, 1998. — S. 42—92.

Styers R.G. Magical Theories: Magic, Religion and Science in Modernity, unpubl. PhD dissertation. — S. l.: 1997.

Tambiah S.J. Magic, Science, Religion, and the Scope of Rationality. — Cambridge, 1990.

Thoma K. Religion and the Decline of Magic. — Harmondsworth, 1971.

Van der Poel M. Cornelius Agrippa. The Humanist Theologian and his Declamation. — Leiden; New York; Cologne, 1997.

Yates F.A. Giordano Bruno and the Hermetic Tradition — London; Chicago, IL, 1964.

Website of the Center for History of Hermetic Philosophy and Related Currents // [Електронний ресурс]. Режим доступу: <www.amsterdamhermetica.com >.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 245

Опубліковано

2017-05-12

Як цитувати

Hanegraaff, W. J. (2017). Мрії про теологію та реальність християнства (пер. з англ. К. Зорі). Філософська думка, (3), 92–116. вилучено із https://dumka.philosophy.ua/index.php/fd/article/view/221

Номер

Розділ

ПЕРЕКЛАДИ

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.