Гідність, цілісність і успішність: академічні та громадянські чесноти
Ключові слова:
academic character, integrity, dignity, success, civil society, identity, virtues, valuesАнотація
***Посилання
Августин Св. Сповідь. — К.: Основи, 1996. — 319 с.
Августин Бл. О Граде Божием. — Мн.: Харвест; М.: АСТ, 2000. — 1296 с.
Бойченко М.И. Академический статус социальной философии // Личность, общество, право: проблема ценностей и приоритетов. — Магнитогорск: РАНХ и ГС, 2013. — С.21 — 27.
Гаєр М. Світ Канта: Біографія. — К.: Юніверс, 2007. — 336 с.
Геґель Ґ. Основи філософії права, або Природне право і державознавство. — К.: Юніверс, 2000. — 336 с.
Добко Т. Академічна культура як необхідна передумова ефективного управління сучасним університетом в умовах автономії // Дух і літера. — № 19. Спеціальний випуск «Університетська автономія». — К.: Дух і літера, 2008. — С.93 — 102.
Декарт Р. Метафізичні розмисли. — К.: Юніверс, 2000. — 304 с.
Зиммель Г. Как возможно общество? // Избранное : В 2-х т. — М.: Юрист, 1996. — Т.2. — С.509 — 528.
Кант И. Ответ на вопрос: Что такое Просвещение? // Сочинения : В 6-ти т. — М.: Мысль, 1966. –Т. 6. — С. 25-37.
Кант И. Спор факультетов // Сочинения : В 6-ти т. — М.: Мысль, 1966. — Т. 6. — С. 311–347.
Козлов С. Эволюция французской образовательной модели в ХІХ веке // Отечественные записки. — 2013. — № 4 // http://www.strana-oz.ru/2013/4/evolyuciya-francuzskoyobrazovatelnoy-modeli-v-xix-veke.
Култаєва М. Пострадянські та західні етичні норми освіти: компліментарність чи конфлікт інтерпретацій? // Покликання університету : Збірник наукових праць. — К.: РІА «ЯНКО», «ВЕСЕЛКА», 2005. — С. 92–99.
Кун Т. Структура наукових революцій. — К.: Port-Royal, 2001. — 228 с.
Мінаков М. Діяльність університету: між науковим універсалізмом та українським трайбалізмом // Дух і літера. — № 19. Спеціальний випуск «Університетська автономія». — К.: Дух і літера, 2008. — С. 84-92.
Найти Гришу Перельмана. 21.08.2007 / Електронний ресурс. — Режим доступу: http://www.jerusalem-korczak-home.com/np/memo/np124.html.
Ницше Ф. Черновики и наброски 1869–1873 гг. // Полное собрание сочинений : В 13-ти т. — М.: Культурная революция, 2007. — Т.7 — 720 с.
Ницше Ф. Веселая наука // Сочинения : В 2-х т. — М.: Мысль, 1990. — Т. 1. — С. 491–719.
Півнева Л. Академічна нечесність та політична культура: порівняльний досвід (Україна — США) // Покликання університету : Збірник наукових праць. — К.: РІА «ЯНКО», «ВЕСЕЛКА», 2005. — С. 105–109.
Пролеєв С. Культурно-історичне покликання університету // Покликання університету: Збірник наукових праць. — К.: РІА «Янко», «Веселка», 2005. — С. 31–38.
Пронкевич О. Кодекс честі чи конфлікт цінностей? // Покликання університету: Збірник наукових праць. — К.: РІА «ЯНКО», «ВЕСЕЛКА», 2005. — С. 110–115.
Рашидов С.Ф. Университет как институт формирования ценностей гражданского общества // Наукові праці Донецького національного технічного університету. — 2010. — № 8. — С. 64-79.
Ромакін В.В. Академічна етика як передумова верховенства права // Наукові праці Миколаївського гуманітарного університету імені Петра Могили. — Педагогіка. — Т.46. — Вип.33. — Миколаїв: Видання МГУ імені Петра Могили, 2006. — С. 174–179.
Ромакін В.В. Досвід університетів США в дослідженнях академічної порядності // Наукові праці Миколаївського гуманітарного університету імені Петра Могили. — Педагогіка. — Т.86. — Вип.73. — Миколаїв, Видання МГУ імені Петра Могили, 2008. — С. 18–23.
Halfon M.S. Integrity. A Philosophical Inquiry. — Philadelphia: Temple University Press, 1989. — 190 p.
Honnet A. The Struggle for Recognition. — Cambridge, Massachusetts: The MIT Press, 1996. — 237 p.
Searle J.R. The Campus War: A Sympathetic Look At The University In Agony. — New York: World Pub. Co., 1971. — 256 p.
Августин Бл. О Граде Божием. — Мн.: Харвест; М.: АСТ, 2000. — 1296 с.
Бойченко М.И. Академический статус социальной философии // Личность, общество, право: проблема ценностей и приоритетов. — Магнитогорск: РАНХ и ГС, 2013. — С.21 — 27.
Гаєр М. Світ Канта: Біографія. — К.: Юніверс, 2007. — 336 с.
Геґель Ґ. Основи філософії права, або Природне право і державознавство. — К.: Юніверс, 2000. — 336 с.
Добко Т. Академічна культура як необхідна передумова ефективного управління сучасним університетом в умовах автономії // Дух і літера. — № 19. Спеціальний випуск «Університетська автономія». — К.: Дух і літера, 2008. — С.93 — 102.
Декарт Р. Метафізичні розмисли. — К.: Юніверс, 2000. — 304 с.
Зиммель Г. Как возможно общество? // Избранное : В 2-х т. — М.: Юрист, 1996. — Т.2. — С.509 — 528.
Кант И. Ответ на вопрос: Что такое Просвещение? // Сочинения : В 6-ти т. — М.: Мысль, 1966. –Т. 6. — С. 25-37.
Кант И. Спор факультетов // Сочинения : В 6-ти т. — М.: Мысль, 1966. — Т. 6. — С. 311–347.
Козлов С. Эволюция французской образовательной модели в ХІХ веке // Отечественные записки. — 2013. — № 4 // http://www.strana-oz.ru/2013/4/evolyuciya-francuzskoyobrazovatelnoy-modeli-v-xix-veke.
Култаєва М. Пострадянські та західні етичні норми освіти: компліментарність чи конфлікт інтерпретацій? // Покликання університету : Збірник наукових праць. — К.: РІА «ЯНКО», «ВЕСЕЛКА», 2005. — С. 92–99.
Кун Т. Структура наукових революцій. — К.: Port-Royal, 2001. — 228 с.
Мінаков М. Діяльність університету: між науковим універсалізмом та українським трайбалізмом // Дух і літера. — № 19. Спеціальний випуск «Університетська автономія». — К.: Дух і літера, 2008. — С. 84-92.
Найти Гришу Перельмана. 21.08.2007 / Електронний ресурс. — Режим доступу: http://www.jerusalem-korczak-home.com/np/memo/np124.html.
Ницше Ф. Черновики и наброски 1869–1873 гг. // Полное собрание сочинений : В 13-ти т. — М.: Культурная революция, 2007. — Т.7 — 720 с.
Ницше Ф. Веселая наука // Сочинения : В 2-х т. — М.: Мысль, 1990. — Т. 1. — С. 491–719.
Півнева Л. Академічна нечесність та політична культура: порівняльний досвід (Україна — США) // Покликання університету : Збірник наукових праць. — К.: РІА «ЯНКО», «ВЕСЕЛКА», 2005. — С. 105–109.
Пролеєв С. Культурно-історичне покликання університету // Покликання університету: Збірник наукових праць. — К.: РІА «Янко», «Веселка», 2005. — С. 31–38.
Пронкевич О. Кодекс честі чи конфлікт цінностей? // Покликання університету: Збірник наукових праць. — К.: РІА «ЯНКО», «ВЕСЕЛКА», 2005. — С. 110–115.
Рашидов С.Ф. Университет как институт формирования ценностей гражданского общества // Наукові праці Донецького національного технічного університету. — 2010. — № 8. — С. 64-79.
Ромакін В.В. Академічна етика як передумова верховенства права // Наукові праці Миколаївського гуманітарного університету імені Петра Могили. — Педагогіка. — Т.46. — Вип.33. — Миколаїв: Видання МГУ імені Петра Могили, 2006. — С. 174–179.
Ромакін В.В. Досвід університетів США в дослідженнях академічної порядності // Наукові праці Миколаївського гуманітарного університету імені Петра Могили. — Педагогіка. — Т.86. — Вип.73. — Миколаїв, Видання МГУ імені Петра Могили, 2008. — С. 18–23.
Halfon M.S. Integrity. A Philosophical Inquiry. — Philadelphia: Temple University Press, 1989. — 190 p.
Honnet A. The Struggle for Recognition. — Cambridge, Massachusetts: The MIT Press, 1996. — 237 p.
Searle J.R. The Campus War: A Sympathetic Look At The University In Agony. — New York: World Pub. Co., 1971. — 256 p.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 245
Переглядів анотації: 278
Опубліковано
2017-05-09
Як цитувати
Boychenko, M. (2017). Гідність, цілісність і успішність: академічні та громадянські чесноти. Філософська думка, (5), 110–122. вилучено із https://dumka.philosophy.ua/index.php/fd/article/view/137
Номер
Розділ
СТАТТІ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з наступними умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, так як це може привести до продуктивних обмінів, а також скорішого і ширшого цитування опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).