Розпізнання мети та джерела метафори у візуальних творах мистецтва

Автор(и)

  • Petro Denysko Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка

Ключові слова:

visual metaphor, concept, target and source in metaphor, categorization, similarity, works of the visual arts

Анотація

***

Біографія автора

Petro Denysko, Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка

кандидат філософських наук, доцент кафедри філософії та соціально-політичних дисциплін

Посилання

Лакофф Дж. Женщины, огонь и опасные вещи. Что категории языка говорят нам о мышлении. — М. : Языки славянской культуры, 2004. — 792 с.

Ричардс А.А. Философия риторики // Теория метафоры / Вступ. ст. и сост. Н.Д. Арутюновой. — М. : Прогресс, 1990. — С. 44 — 67.

Black M. Metaphor // Proceedings of the Aristotelian Society. — Vol. 55 (1954 — 1955). — P. 273 — 294.

Black M. More about metaphor // Metaphor and Thought. 2nd ed. / Ed. by A. Ortony. — New York: Cambridge University Press, 1993. — P. 19—41.

Black M. The Labyrinth of Language. — New York;Toronto: The New American Library, 1968. — 224 p.

Brosch T., Pourtois G., Sander D. The perception and categorisation of emotional stimuli: a review // Cognition and Emotion: Reviews of Current Research and Theories / Ed. by J. De Hou wer, D. Hermans. — Hove, East Sussex: Psychology Press, 2010. — P. 66—98.

Carroll N. Visual metaphor // Carroll N. Beyond Aethetics: Philosophical Essays. — Cambridge: Cambridge University Press, 2001. — P. 347—368.

Clark E. V. Languages and representations // Language in Mind: Advances in the Study of Language and Thought / Ed. by D. Gentner, S. Goldin-Meadow. — Cambridge, MA: MIT Press, 2003. — P. 17—24.

Forceville C. Metaphor in pictures and multimodal representations // The Cambridge Handbook of Metaphor and Thought / Ed. by R.W. Gibbs, Jr. — Cambridge: Cambridge University Press, 2008. — P. 462—482.

Forceville C. Non-verbal and multimodal metaphor in a cognitivist framework: agendas for research // Multimodal Metaphor / Ed. by Ch.J. Forceville, E. Urios-Aparisi. — Berlin: Mouton de Gruyter, 2009. — P. 19—42.

Forceville C. Pictorial Metaphor in Advertising. — London: Routledge, 1996. — 234 p.

Gibbs R.W. The Poetics of Mind. Figurative Thought, Language and Understanding. — New York: Cambridge University Press, 1994. — 528 p.

Hayakawa S.I. Language in Action. — New York: Harcourt, Brace and company, 1941. — 346 p.

Heywood I. «Ever more specific»: practices and perception in art and ethics // Interpreting Visual Culture: Explorations in the Hermeneutics of Vision / Ed. by I. Heywood, B. Sandywell. — London: Routledge, 1999. — P. 203—222.

Kaplan S. Visual metaphors in print advertising for fashion products // Handbook of Visual Communication Research: Theory, Methods, and Media / Ed. by K. Smith et al. — Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates, 2005. — P. 167—177.

Kövecses Z. Metaphor. A Practical Introduction. 2nd ed. — New York: Oxford University Press, 2010. — 376 p.

Lakoff G., Johnson M. Metaphors We Live By. — Chicago: University of Chicago Press, 1980. — 242 p.

Lakoff G. The contemporary theory of metaphor // Metaphor and Thought. 2nd ed. / Ed. by A. Or tony. — New York: Cambridge University Press, 1993. — P. 202—251.

MacCormac E.R. A Cognitive Theory of Metaphor. — Cambridge MIT Press, 1985. — 256 p.

Müller C. Metaphors Dead and Alive, Sleeping and Waking: A Dynamic View. — Chicago: University of Chicago Press, 2008. — 274 p.

Ortiz M.J. Visual rhetoric: primary metaphors and symmetric object alignment // Metaphor and Symbol. — 2010. — Vol. 25. — № 3. — P. 162—180.

Smith L.B. , Samuelson L.K. Perceiving and remembering: category stability, variability and development // Knowledge, Concepts, and Categories / Ed. by K. Lamberts, D. Shanks. — Cambridge: MIT Press, 1997. — P. 161—195.

Ullmann S. Semantics. An Introduction to the Science of Meaning. — Oxford: Basil Blackwell, 1962. — 278 p.

Whiteley N. Readers of the lost art: visuality and particularity in art criticism // Interpreting Visual Culture: Explorations in the Hermeneutics of Vision / Ed. by I. Heywood, B. Sandywell. — London: Routledge, 1999. — P. 101—124.

Words and the Mind: How Words Capture Human Experience / Ed. by B.C. Malt, Ph. Wolff. — New York: Oxford University Press, 2010. — 346 p.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 264

Опубліковано

2017-05-10

Як цитувати

Denysko, P. (2017). Розпізнання мети та джерела метафори у візуальних творах мистецтва. Філософська думка, (4), 104–119. вилучено із https://dumka.philosophy.ua/index.php/fd/article/view/173

Номер

Розділ

СТАТТІ

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.