Філософія і філософська освіта
Ключові слова:
philosophy, philosophical education, dialectical reason, unconditioned beginningАнотація
***Посилання
Кант І. Критика чистого розуму / Пер. з нім. та прим. І.Бурковського. — К.: Юніверс, 2000. — 504 с.
Петрушенко В.Л. Філософія: Навчальний посібник: В 2-х ч. — Львів: Новий Світ-2000, 2011. — 647 с.
Платон. Держава / Пер. з давньогр. Д.Коваль. — К.: Основи, 2000. — 355 с.
Deleuze G., Guattari F. Qu’est-ce que la philosophie? — Paris: Les Éditions Minuit, 2005. — 206 p.
Петрушенко В.Л. Філософія: Навчальний посібник: В 2-х ч. — Львів: Новий Світ-2000, 2011. — 647 с.
Платон. Держава / Пер. з давньогр. Д.Коваль. — К.: Основи, 2000. — 355 с.
Deleuze G., Guattari F. Qu’est-ce que la philosophie? — Paris: Les Éditions Minuit, 2005. — 206 p.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 162
Переглядів анотації: 271
Опубліковано
2017-05-09
Як цитувати
Karivets, I. (2017). Філософія і філософська освіта. Філософська думка, (6), 77–81. вилучено із https://dumka.philosophy.ua/index.php/fd/article/view/144
Номер
Розділ
СТАТТІ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з наступними умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, так як це може привести до продуктивних обмінів, а також скорішого і ширшого цитування опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).