Педагогічна провінція Петера Слотердайка: революції на прикордонні
Анотація
Представлено всебічне уявлення про політичну антропологію та філософію освіти П. Слотердійка. Проаналізовані умови та наслідки революції у особливості другої особи. Показані відмінності соціальних та політичних гасел 19-го, 20-го та 21-го століть. У контексті антропологічно-технічної черги розглядаються поняття фізичного навантаження, звички, інерція та постпасивність, які розглядаються як основа освіти, яка може змінити людину. Також простежується зв'язок філософії та педагогічної практики від давніх греків до сучасності в версії Слотердійка. Повернення філософії до життя розглядається як актуалізація Паідіди, яка активно впливає на її освітній потенціал. Тенденція педагогічного вторгнення в політику є домінуючим мотивом Слотердійкс, який стверджує на кордонах відкритої педагогічної провінції як місце інтенсивної педагогічної взаємодії.
Посилання
Bildungskommission Nordrhein-Westfalen: Zukunft der Bildung — Schule der Zukunft. Denkschrift der Kommission Zukunft der Bildung — Schule der Zukunft beim Ministerpräsidenten des Landes Nordrhein-Westfalen (1995). — Neuwied: Pavo-Verlag.
Bollbeck, G. (1994). Bildung und Kultur. Glanz und Elend eines deutschen Deutungsmusters. Frankfurt am Main & Suhrkamp.
Büb, B. (2009). Von der Pflicht zu führen. Neun Gebote der Bildung. Berlin: Ullstein.
Burri, A. Vom allgemeinen Nutzen der Ungebildetheit. Oder warum Bildung der Freiheit und Demokratie schadet. (2012) In Bildungstheorie in der Diskussion (S.36–45). Freiburg-München: Verlag Karl Alber.
Dahrendorf, R. (2006). Versuchungen der Unfreiheit. Die Intellektuellen in Zeiten der Prüfung. München: Verlag C. H. Beck.
Elias, N. (2007). Studien über die Deutschen. Machtkämpfe und Habitusentwicklung im 19. Und 20. Jahrhundert. Frankfurt am Main: Suhrkamp.
Hartmann, M. (2007). Eliten und Macht in Europa. Ein Internationaler Vergleich. (2007). Frankfurt-New York: Campus.
Norbert, K. (2011). Idioten made in Germany. Wie Politik und Wirtschaft Bildungsverlierer produzieren. München.
Opp, K.-D. (1979). Theorie sozialer Krisen. Apathie, Protest und kollektives Handeln. Opladen: Leske&Budrich Verlag.
Sloterdijk, P. (2009). Du mußt dein Leben ändern. Über Anthropotechniken. Frankfurt am Main: Suhrkamp.
Sloterdijk, P. (2009). Philosophische Temperamente. Von Platon bis Foucault. Münster: Pantheon-Verlag.
Sloterdijk, P. (2012). Das Leben ist ein Zehnkampf. Peter Sloterdijk im Gespräch mit Wolfram Eilenberger. In Philosophie Magazin. 5, 37–41.
Sloterdijk, P. (2014). Zeilen und Tage. Notizen 2008 — 2011. — Berlin: Suhrkamp.
Sloterdijk, P. (2015a). Die schrecklichen Kinder der Neuzeit. Über das anti-genealogische Ex pe riment der Moderne. — Ulm: Suhrkamp.
Sloterdijk P. (2015b). Was geschah im 20 Jahrhundert? — Unterwegs zu einer Kritik der extremistischer Vernunft. — Berlin: Suhrkamp.
Treml, A. K. (2000). Allgemeine Pädagogik. Grundlagen, Handlungsfelder und Perspektiven der Erziehung. — Stuttgart: Kohlhammer. 2000. — 304 S.
Treml, A. K. (2005). Pädagogische Ideengeschichte. — Stuttgart: Kohlhammer.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 172
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з наступними умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, так як це може привести до продуктивних обмінів, а також скорішого і ширшого цитування опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).