Педагогічна провінція Петера Слотердайка: революції на прикордонні

Автор(и)

  • Maria Kultaeva Харківський Національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди.

Анотація

Представлено всебічне уявлення про політичну антропологію та філософію освіти П. Слотердійка. Проаналізовані умови та наслідки революції у особливості другої особи. Показані відмінності соціальних та політичних гасел 19-го, 20-го та 21-го століть. У контексті антропологічно-технічної черги розглядаються поняття фізичного навантаження, звички, інерція та постпасивність, які розглядаються як основа освіти, яка може змінити людину. Також простежується зв'язок філософії та педагогічної практики від давніх греків до сучасності в версії Слотердійка. Повернення філософії до життя розглядається як актуалізація Паідіди, яка активно впливає на її освітній потенціал. Тенденція педагогічного вторгнення в політику є домінуючим мотивом Слотердійкс, який стверджує на кордонах відкритої педагогічної провінції як місце інтенсивної педагогічної взаємодії.

Біографія автора

Maria Kultaeva, Харківський Національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди.

доктор філософських наук, професор, завідувач кафедри філософії

Посилання

Bildungskommission Nordrhein-Westfalen: Zukunft der Bildung — Schule der Zukunft. Denkschrift der Kommission Zukunft der Bildung — Schule der Zukunft beim Ministerpräsidenten des Landes Nordrhein-Westfalen (1995). — Neuwied: Pavo-Verlag.

Bollbeck, G. (1994). Bildung und Kultur. Glanz und Elend eines deutschen Deutungsmusters. Frankfurt am Main & Suhrkamp.

Büb, B. (2009). Von der Pflicht zu führen. Neun Gebote der Bildung. Berlin: Ullstein.

Burri, A. Vom allgemeinen Nutzen der Ungebildetheit. Oder warum Bildung der Freiheit und Demokratie schadet. (2012) In Bildungstheorie in der Diskussion (S.36–45). Freiburg-München: Verlag Karl Alber.

Dahrendorf, R. (2006). Versuchungen der Unfreiheit. Die Intellektuellen in Zeiten der Prüfung. München: Verlag C. H. Beck.

Elias, N. (2007). Studien über die Deutschen. Machtkämpfe und Habitusentwicklung im 19. Und 20. Jahrhundert. Frankfurt am Main: Suhrkamp.

Hartmann, M. (2007). Eliten und Macht in Europa. Ein Internationaler Vergleich. (2007). Frankfurt-New York: Campus.

Norbert, K. (2011). Idioten made in Germany. Wie Politik und Wirtschaft Bildungsverlierer produzieren. München.

Opp, K.-D. (1979). Theorie sozialer Krisen. Apathie, Protest und kollektives Handeln. Opladen: Leske&Budrich Verlag.

Sloterdijk, P. (2009). Du mußt dein Leben ändern. Über Anthropotechniken. Frankfurt am Main: Suhrkamp.

Sloterdijk, P. (2009). Philosophische Temperamente. Von Platon bis Foucault. Münster: Pantheon-Verlag.

Sloterdijk, P. (2012). Das Leben ist ein Zehnkampf. Peter Sloterdijk im Gespräch mit Wolfram Eilenberger. In Philosophie Magazin. 5, 37–41.

Sloterdijk, P. (2014). Zeilen und Tage. Notizen 2008 — 2011. — Berlin: Suhrkamp.

Sloterdijk, P. (2015a). Die schrecklichen Kinder der Neuzeit. Über das anti-genealogische Ex pe riment der Moderne. — Ulm: Suhrkamp.

Sloterdijk P. (2015b). Was geschah im 20 Jahrhundert? — Unterwegs zu einer Kritik der extremistischer Vernunft. — Berlin: Suhrkamp.

Treml, A. K. (2000). Allgemeine Pädagogik. Grundlagen, Handlungsfelder und Perspektiven der Erziehung. — Stuttgart: Kohlhammer. 2000. — 304 S.

Treml, A. K. (2005). Pädagogische Ideengeschichte. — Stuttgart: Kohlhammer.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 295

Опубліковано

2017-04-04

Як цитувати

Kultaeva, M. (2017). Педагогічна провінція Петера Слотердайка: революції на прикордонні. Філософська думка, (2), 94–112. вилучено із https://dumka.philosophy.ua/index.php/fd/article/view/16

Номер

Розділ

СТАТТІ

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.