Акт уявлення цінності: феноменологічний аналіз
Ключові слова:
феноменологія, аксіологія, цінності, уявлення цінності, досвідчення цінностіАнотація
У статті представлено результати феноменологічної концептуалізації сутнісних властивостей акту уявлення цінності. Дослідження включає п’ять розділів, в яких описано різні структурні компоненти ціннісного досвіду: у (І-ІІ) показано сутнісну специфіку цінності і способу її даності, а також розглянуто взаємозв’язок цінності як особливого предмету особливого акту з предметами інших актів; у (ІІІ) описано феномен суб’єктивного ціннісного налаштування як неодмінної структурної передумови акту уявлення цінності; у (ІV) за критерієм репрезентації ціннісного налаштування відмежовано акт автентичного уявлення цінності від акту неавтентичного означення «цінності»; у (V) розглянуто зв’язок уявлення цінності з почуттям.
##submission.downloads##
-
PDF
Завантажень: 127
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з наступними умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації.
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.
- Авторам дозволяється і рекомендується розміщувати їхню роботу в Інтернеті (наприклад, в інституційних сховищах або на їхньому сайті) до і під час процесу подачі, так як це може привести до продуктивних обмінів, а також скорішого і ширшого цитування опублікованих робіт (див. вплив відкритого доступу).