«Школа» як предмет історико-філософської рефлексії

Автор(и)

  • Serhii Yosypenko Інститут філософії ім. Г.С.Сковороди НАН України

Ключові слова:

the idea of the school in philosophy, philosophical schools in classical antiquity, scientific schools in philosophy, a “scholastic situation” of contemporary philosophy

Анотація

***

Біографія автора

Serhii Yosypenko, Інститут філософії ім. Г.С.Сковороди НАН України

доктор філософських наук, завідувач відділу історії філософії України

Посилання

Адо П. Що таке антична філософія? / Пер. з франц. С.Л. Йосипенка. — К.: Новий Акрополь, 2014. — 428 с.

Горський В.С. Соціальне середовище та історико-філософський процес. — К.: Наукова думка, 1969. — 184 с.

Горский В.С. «Философская школа» как понятие // Философские науки. — 1972. — № 1. — С. 82–88.

Горский В.С. Социологический аспект истории философии // Проблемы методологии ис торико-философского исследования. — М.: Институт философии АН СССР, 1974. — Вып. 1. — С. 92–111.

Йосипенко С. Національні філософські традиції як предмет історико-філософської рефлексії // Sententiae. — 2014a. — № 1. — С. 52–61.

Йосипенко С. Філософія як спосіб життя та історія античної філософії П’єра Адо. Післямова перекладача // Адо П. Що таке антична філософія? / Пер. з франц. С.Л. Йосипенка. — К.: Новий Акрополь, 2014b. — С. 401–423.

Каменский З.А. История философии отдельного народа // Вопросы философии. — 1968. — № 3. — С. 63–73.

Каменский З.А. О некоторых способах исследования философской школы // Проблемы методологии историко-философского исследования. — М.: Институт философии АН СССР, 1974. — Вып. 1. — С. 46–91.

Хома О. Посттоталітарне філософування // Критика. — 2004. — № 3 (77). — С. 18–19.

Ярошевский М.Г. Логика развития науки и научная школа // Школы в науке / Под ред. С.Р. Микулинского, М.Г. Ярошевского, Г. Крёбера, Г. Штейнера. — М.: Наука, 1977. — С. 7–97.

Bourdieu P. Méditations pascaliennes. — Paris: Seuil, 2003. — 398 p.

Hadot P. La philosophie comme manière de vivre. Entretiens avec Jeannie Carlier et Arnоld I.Davidson. — Paris: Albin Michel, 2001. — 283 p.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 425

Опубліковано

2017-05-10

Як цитувати

Yosypenko, S. (2017). «Школа» як предмет історико-філософської рефлексії. Філософська думка, (3), 35–45. вилучено із https://dumka.philosophy.ua/index.php/fd/article/view/155

Номер

Розділ

СТАТТІ

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>